Jak uzyskać dostęp do WebLokator
Od 04.01.2010 udostępniliśmy Państwu usługę elektronicznego dostępu do danych podstawowych o użytkowanych przez Państwa, zasobach lokalowych (mieszkaniach, garażach, innych obiektach). „
Usługa ta (pod nazwą E-usługi/WebLokator) ma postać dedykowanego portalu internetowego, który dostarczy informacji, dotyczących stanu finansowego oraz zasobowego (powierzchnie, ilości, itp.).
Jak uzyskać dostęp do usługi E-usługi/WebLokator?
Należy aktywować indywidualne konto dostępu – w Dziale Obsługi Mieszkańców, w siedzibie Spółdzielni. Prosimy o zabranie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Na miejscu dostaną Państwo treść „Regulaminu korzystania z informacji o stanie konta czynszowego poprzez Internet w Spółdzielni Mieszkaniowej USTRONIE w Radomiu.” i oświadczenie do podpisu oraz potwierdzenie danych autoryzacyjnych – identyfikator oraz hasło początkowe.
Konto będzie w tym samym czsie aktywowane.
Portal jest dostępny po kliknięciu odnośnika „WebLokator” na stronie głównej Spółdzielni (www.ustronie.radom.pl). Na naszej stronie www, w dziale „Dokumenty do pobrania”, jest również dostępna instrukcja użytkowania Portalu.
Przy pierwszym logowaniu, system poprosi o zmianę hasła początkowego na indywidualne hasło dostępu.
W przypadku problemów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Mieszkańca lub na adres mailowy weblokator@ustronie.radom.pl,
Pliki do pobrania: